۷۶۴ خانوار دارای فرزند چندقلو زیر چتر بهزیستی مازندران
۷۶۴ خانوار دارای فرزند چندقلو زیر چتر بهزیستی مازندران
محمودآباد آنلاین : تمامی خانواده هایی که فرزند سه قلو به بالا دارند بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی، تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند.

فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یکی از دستگاههای اصلی حمایت کننده خانواده های چند قلو است، گفت: سازمان بهزیستی با هدف توسعه عدالت اجتماعی، تامین رفاه، تسهیل حمایت، مساعدت چند لایه و ارائه خدمات پایدار؛ برنامه حمایت از خانواده های دارای فرزند چند قلو را تدوین کرده است.

او با بیان اینکه بهزیستی مازندران در حال حاضر بیش از۷۶۴ خانواده دارای فرزند چندقلو را تحت پوشش قرار داده است، افزود: از این تعداد ۶۸۴ خانواده دارای فرزند دو قلو، ۷۹ خانواده دارای فرزند سه قلو و یک خانوار دارای فرزند چهار قلو می باشند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به ارائه خدمات به این خانواده ها تصریح کرد: تمامی خانواده هایی که فرزند سه قلو به بالا دارند بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی، تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند و از مستمری ماهانه مبلغ ۲۰ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال برخوردار و از سایر خدمات مستمر شامل کمک های بلاعوض، وام‌های کم بهره اشتغالزایی، تسهیلات مسکن و غیره نیز می‌توانند بهره مند شوند.

دکتر بریمانی در خصوص خدمات سازمان بهزیستی به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو که در دهک کم درآمد و متوسط قرار دارند، بیان کرد: این خانواده ها نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته و از مستمری ماهیانه به مبلغ ۱۶ میلیون و هشتصد و چهل و هشت هزار ریال و سایر مزایا و خدمات سازمان بهره مند می شوند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان