پاسخ به ابهامی درباره دریافت ورودی در سواحل
پاسخ به ابهامی درباره دریافت ورودی در سواحل
محمودآباد آنلاین : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران درباره دریافت هزینه در ورودی سواحل گفت: در جاهایی که مجریان طرح‌ها خدماتی ارائه می‌دهند، باید ورودی دریافت کنند.

علی رجبی‌وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره حواشی‌‌های ایجاد شده در مورد دریافت هزینه در ورودی‌ سواحل مازندران اظهار کرد: ما براساس ۴۷۰ کیلومتر سواحلی که داریم، ۲۷ طرح در این سواحل اجرا کرده‌ایم که جاهایی که طرح داریم و امکاناتی مثل ناجی غریق، پارکینگ، سرویس بهداشتی و … ارائه‌ می‌کنیم، به ازای پارکینگ و موارد دیگر، حق ورودی دریافت می‌کنیم.

رجبی افزود: اما کسانی که در این طرح‌ها، در دریا قصد شنا کردن دارند، پولی پرداخت نمی‌کند و این موضوع بدون ورودی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در خصوص سواحلی که طرحی در آن اجرا نمی‌شود هم گفت: جاهایی که طرح نداریم، مثلا اگر کوچه‌ای یا خیابانی راه به دریا دارد، اگر راه آن بسته باشد، خلاف است.

رجبی اظهار کرد: جاهایی که ما مجری داریم، برای تامین کارهای خود و اقداماتی که در آن قسمت صورت می‌دهد ( ناجی غریق، جمع‌آوری زباله‌ها و…) باید ورودی دریافت کنند و گرنه چطور از پس هزینه‌های نظافت و سایر هزینه‌های مربوطه بر بیاید!؟

وی درباره مطالب عنوان شده از زبان وی مبنی بر اینکه ورودی دریاها باید رایگان باشد، گفت: برداشت اشتباهی از صحبت‌های بنده صورت گرفته بود و ما در آن ۲۷ طرح، ورودی دریافت می‌کنیم و به هیچ عنوان خبری مبنی بر رایگان بودن ورودی‌های سواحل اعلام نکرده بودیم.

رجبی خاطرنشان کرد: اگر ورودی‌ها رایگان باشد پس نگهبان، ناجی و عواملی که در ساحل فعالیت می‌کنند چطور حقوق مزایا دریافت کنند!؟

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در پایان درباره حواشی عدم پرداخت حق و حقوق ناجیان غریق گفت: حقوق سال گذشته ناجیان غریق پرداخت شد و امسال هم یک مقدار مانده که باید حق و حقوق خرداد ماه را پرداخت کنیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران