واکنش استاندار به گلایه کشاورزان مبنی بر کمبود سوخت در مازندران
واکنش استاندار به گلایه کشاورزان مبنی بر کمبود سوخت در مازندران
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران در واکنش به گلایه کمبود سوخت کشاورزان استان گفت: افراد دارای شرایط برای دریافت سوخت باید در سامانه ای که برای مبارزه با قاچاق طراحی شده است، ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر فریدونکنار در جمع خبرنگاران در واکنش به گلایه کشاورزان نسبت به نبود سوخت در استان، افزود: مشکل این است که مدیریت سوخت تحت یک سامانه کشوری قرار گرفت و ساز و کاری برای آن گذاشته شد که کشاورزان باید در آن سامانه ثبت نام و مدارک ارائه کنند و سپس سوخت را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: سال گذشته برای رفع برخی مشکلات، یک سال فرصت گرفتیم تا کشاورزان ثبت نام کنند که بخشی در سامانه ثبت نام کردند و بخشی از کشاورزان هم ثبت نام نکردند.

واکنش استاندار به گلایه کشاورزان مبنی بر کمبود سوخت در مازندران

حسینی پور با تاکید براینکه کشاورزان تولید کننده نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: در بحث کمیت سوخت و اینکه میزان سوخت کم است می توانیم دخالت و به سیستم اعلام کنیم تا سهمیه کشاورزان افزایش یابد اما اصل موضوع، فعال بودن سامانه است که در راستای مبارزه با قاچاق طراحی شد و کشاورزان باید در این سامانه ثبت نام کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: البته بیشتر مشکلات کشاورزان حل شد و بقیه هم رفع می شود.

مقام عالی دولت در مازندران درباره این تصفیه خانه گفت: عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تصفیه خانه فاضلاب در فریدونکنار که حدود ۱۵سال در دستور کار بود اما پیشرفتی نداشته است، امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه مردم فریدونکنار از نبود این تصفیه خانه رنج می بردند، افزود: از آغاز به کار دولت سیزدهم این امر در سفر رئیس جمهور بیان و توسط شخص رئیس جمهور تاکید شد و مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفت.

حسینی پور اضافه کرد: اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر فریدونکنار اختصاص یافت و دولت تلاش دارد در سریعترین زمان ممکن آن را به بهره برداری برساند

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا