لزوم پرهیز از گمانه زنی درباره صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات
لزوم پرهیز از گمانه زنی درباره صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات
محمودآباد آنلاین- طالبی فرماندار محمودآباد گفت: هرگونه گمانه زنی در خصوص صلاحیت داوطلبان انتخابات جز ایجاد تشویش و التهاب در ذهن مردم و کاندیدا ، کارکرد دیگری نداشته و از فعالان اجتماعی و فضای مجازی انتظار می رود به اخبار غیر مستند و دروغ توجه ای نداشته باشند.

خسرو طالبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با بیان اینکه باید از هرگونه گمانه زنی در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیدای شورای شهر پرهیز شود ، افزود:هیات اجرایی در حال رسیدگی هستند و کار بررسی شروع شده است.

وی بابیان اینکه فرآیند انتخابات باید طبق برنامه زمانبندی انجام شود ،ادامه داد :هیات اجرایی تا ۲۱ فروردین مراحل رسیدگی به صلاحیت افراد ثبت نام شده را بررسی و سپس اسامی را به هیات نظارت اعلام و این هیات نیز تا هشتم اردیبهشت اسامی رد صلاحیت و تایید شدگان را به داوطلبان اعلام خواهد کرد.

طالبی بیان کرد: در صورت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده، به انها فرصت داده خواهد شد تا اعتراض خود را تحویل هیات نظارت استان دهند.

وی با تاکید براینکه اعضای هیات اجرایی با دقت و حساسیت به پاسخ استعلام ها توجه میکنند  گفت: هدف ما برگزاری انتخابات با شکوه است و در این راستا لازم است افراد و رسانه ها  از هرگونه گمانه زنی و شایعه پراکنی بپرهیزد و اجازه دهند فرآیند انتخاب توسط افراد انتخاب شده و در زمان اعلام شده صورت گیرد.

فرماندار محمودآباد افزود: به یاری خدا این دوره نیز با حضور و مشارکت مردم انتخابات خوبی انجام خواهد شد و امیدواریم افراد اصلح و کارآمدی انتخاب شوند و شاهد پیشرفت شهر باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین