مدیر جهاد کشاورزی در خصوص کلیپ تخریب باغ‌ها پاسخ داد
مدیر جهاد کشاورزی در خصوص کلیپ تخریب باغ‌ها پاسخ داد
به گزارش محمودآباد آنلاين؛ هفته گذشته كليپی مبنی بر تخريب باغ دو كارمند بازنشسته توسط اداره جهاد كشاورزی در فضای مجازی شهرستان محمودآباد پخش شد.

در این کلیپ ادعا شده بود که دو قطعه باغ کشاورزی میوه و سبزیجات توسط خدمات کشاورزی شهرستان محمودآباد بدون اطلاع رسانی در انتهای باران ٣۴ با لودر تخریب شد.

 

خبرنگار ما برای اطلاع از چگونگی این موضوع و مشخص شدن قانونی یا غیر قانونی بودن این اقدام به سراغ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفت.

 

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد در این خصوص گفت:این اقدام در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز به استناد اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغی سال ١٣٧۴ و اصلاحیه سال ١٣٨۵ انجام گرفته است.

 

وی با بیان اینکه قطعات مورد نظر واقع در کنارگذر غربی بدون هیچگونه مجوز ی ، اقدامات تغییر کاربری غیر مجاز (دیوار کشی) در ان صورت گرفته است افزود:قلع و قمع این دو قطعه زمین پس از بررسی خقوقی نسبت به دریافت دستور قضایی تبصره ٢ ماده ١٠ از سوی دادستان و هماهنگی با نیروهای انتظامی صورت گرفته است.

 

هادی‌زاده در مورد ادعایی مبنی بر تخریب باغ گفت: مساحت مورد نظر اصلا باغ تلقی نشده بلکه صرفا یک عامل در جهت مانع اجرای قضایی بوده و همچنین برای باغات با مساحت تعریف شده مجوز دیوار کشی صادر نمیشود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین