لزوم تشکیل قرارگاه جهادی در راستای کمک به محرومین / ارتباط بین مردم و گروه‌های جهادی تقویت شود
لزوم تشکیل قرارگاه جهادی در راستای کمک به محرومین / ارتباط بین مردم و گروه‌های جهادی تقویت شود
محمودآباد آنلاین: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تشکیل قرارگاه جهادی در راستای کمک به محرومین در سطح شهرستان محمودآباد گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان در این شهرستان باید به نیازمندان کمک کرد و با تقویت ارتباط بین مردم و گروه‌های جهادی، قرارگاه‌ جهادی تشکیل و ساماندهی شود.

سعید فرزانه صبح امروز در جلسه پیگیری ساخت مسکن مدد جویان محمودآبادی که صبح امروز در سالن جلسات فرماندهی ناحیه به میزبانی سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد و باحضور معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین ذی‌ربط برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: شرایط کنونی کشور به‌صورتی است که نیاز است همانند گذشته قرارگاهی جهت کمک به محرومین شکل گیرد تا مردم همیشه در صحنه ما مورد حمایت باشند.

وی با بیان اینکه دیدن این صحنه‌ها از جمله ساخت خانه محروم و دیدن خانه‌های قدیمی برای نسل ما ملموس است، افزود: افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد و یا هیچ نهادی نیستند اما نیازمند بوده که باید شناسایی شوند تا به این مردم کمک موثر شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمک به ساخت مدارس، خانه محروم، آماده سازی جهیزیه و دیگر کمک‌ها به مردم نیازمند در سطح شهرستان باید در الویت کاری مسئولان قرار گیرد.

سعید فرزانه با تاکید بر اینکه قرارگاه جهادی کمک به محرومین محمودآبادی تشکیل شود، گفت: شناخت اولویت‌‌ها، شناسایی افراد نیازمند و پیگیری و رصد مناطق محروم شهرستان از موارد مهم در قرارگاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه و تعریف ساختار برای آن می‌توان برنامه‌ها را ساماندهی کرد تا کار جهادی و خوب شکل ‌گیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با کمک مردم، خیرین و مسئولان شهر قدمی درست و محکم در راستای حل موانع و مشکلات شهرستان برداشته شود.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین