قرمزی کرونا برخی فعالیت های ورزشی در شهرستان محمودآباد را تعطیل کرد
قرمزی کرونا برخی فعالیت های ورزشی در شهرستان محمودآباد را تعطیل کرد
محمودآباد آنلاین /به استناد صورتجلسه مورخ ۱۴ بهمن ماه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان محمودآباد و با عنایت به دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی کرونا ،به واسطه شرایط قرمز کرونایی در شهرستان محمودآباد، فعالیت باشگاه های ورزشی اعم از خصوصی و دولتی مطابق لیست گروه بندی فدراسیون ها و رنگ بندی کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت می باشند.

بر اساس مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مشاغل یک( مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز )، مشاغل گروه دو ( مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی )، مشاغل گروه سه( مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار ( مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی ) هستند .

بنابراین با توجه به قرمزی کرونا، فعالیت در بخش(استخر روباز ، تیراندازی (اهداف پروازی،فضای باز)،تیر و کمان، چوگان، دو‌ومیدانی،سوارکاری، قایقرانی،کوهنوردی، موتور سواری و اتومبیلرانی، دوچرخه سواری) است در این شهرستان منعی ندارد .

لذا به منظور رعایت دستورالعمل های ابلاغی و حفظ صحت و سلامت شهروندان عزیزمان بالاخص جامعه ورزشی شهرستان، شایسته است اقدامات لازم جهت حسن انجام کار از سوی روسای هیات های ورزشی و مدیران اماکن دولتی و خصوصی بعمل آید .

شایان ذکر است در صورت نقض قوانین و احراز تخلف وفق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد .

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد