شرح کامل جزئیات آرای ۲۸ کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه محمودآباد
شرح کامل جزئیات آرای ۲۸ کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه محمودآباد
محمودآباد آنلاین :روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از مشارکت سیاسی شهروندان محمودآبادی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۱۸۰۰ نفر در این شهرستان به پای صندوق های رای رفتند.

روح الله علیزاده  فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : با پایان ساعت رای گیری و شمارش آرا ؛ ابراهیم اسماعیلی به عنوان نفر اول موفق به اخذ ۱۵۳۳۲ رای و ولی الله فرزانه به عنوان نفر دوم موفق به کسب ۶۸۷۱ آرا شد.

فرماندار محمودآباد گفت: عبدالوحید فیاضی با کسب ۵۱۰۳ رای و حسین ناطق نوری با ۳۸۶۵ رای به ترتیب رتبه سوم و چهارم آرا را در شهرستان کسب کردند.

وی در تشریح جزئیات نتایج آرای سایر کاندیدا گفت : سایر کاندیدا در انتخابات ۱۱ اسفند ب شرح ذیل توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و آرای اشاره شده را کسب نمایند :

رضا اسدی ۳۳۶۹

سید محمود هاشمی ۱۴۵۹

سید روح الله موسوی ۱۱۳۵

علی اکبر محمدزاده ۴۲۶

مصطفی احمدی ۳۸۹

فرج اله مداحی ۳۸۰

رحیم اخوان آریج ۱۷۸

پیام اصغری ۱۱۸

فاطمه حسن پور ۹۹

جواد مسعودی ۹۰

اسلام دست گذار ۷۶

حسین شوشتری ۶۴

غلامرضا یزدانی ۶۰

محمد رضا سالار ۵۷

حسین یوسفی ۴۸

حسینعلی خاک پور ۴۷

حسین نورانی ۳۷

زهرا غلامحسین پور ۳۵

علی شیخ اعظمی ۳۱

اسحاق امیری اندی ۲۹

سعید کاظمی ۲۳

حمیدرضا خدا پرست ۱۸

شمس الدین نوری نجفی ۱۴

محمود مشایخ فیروزکلائی ۳

فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان یک بار دیگر از حضور و اهتمام مردم فهیم شهرستان و همراهی و همکاری ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود و اعضای شورای تامین و اصحاب رسانه و روسای ستاد های تبلیغاتی کاندیدا که در برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد احساس تکلیف کردند تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین