دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در محمودآباد
دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف خودروی سرقتی که در شهر ری تهران به سرقت رفته بود خبر داد و گفت : سارق این خودرو پس از دستگیری به 10 فقره سرقت در آن شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر احتمال ورود یک خودروی سرقتی از شهر ری به شهرستان محمودآباد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی بخش سرخرود با اجرای طرح عملیاتی در محور اصلی شهرستان موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر شدند.
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت متعلقات خودرو و انواع کولر در شهرهای همجوار نیز اعتراف کرد.
سرهنگ حسین زاده در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و نصب سیستم های هشدار دهند و پیشگیری از سرقت در منازل، خودرو و مکان های تجاری و کسب خود در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین