درصدد فراهم سازی آرامش در ورزش مازندران هستیم
درصدد فراهم سازی آرامش در ورزش مازندران هستیم
محمودآباد آنلاین : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران : با توجه به برخی اختلاف سلیقه ها در هیات های ورزشی استان به دنبال آرامش بخشی و فراهم سازی زیر ساخت های مناسب برای ورزشکاران هستیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین عصر امروز نشست هم اندیشی هیات های ورزشی شهرستان محمودآباد با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و روح الله علیزاده فرماندار و معاونین اداره کل و مهدی شعبانپور رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و روسای هیات های ورزشی و مسئولین سمن های جوانان در سالن شماره دو فرمانداری برگزار شد.
علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان طی سخنانی در این نشست گفت : امر به ورزش و محل ورزش و شخص ورزشکار مقدس هستند و نشاط و تلاش در میان جامعه ورزشی که از نیروهای داوطلب و فعال برخوردار است ضروری و مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این نشست با اشاره به اهمیت روحیه پهلوانی و تواضع در ورزش افزود؛ ایجاد آرامش در ورزش مازندران یکی از اهداف مهم است و با هدف تکریم از قهرمانان ورز‌شی، بزودی واحد همپای قهرمان اداره کل ورزش و جوانان مازندران راه اندازی خواهد شد.
دکتر رجبی در ادامه بیان داشت؛ در ساماندهی هیات ها اهتمام ویژه داریم و همه ی هیات ها باید از سرپرستی به ریاست تبدیل شوند.
وی گفت : در حوزه ورزش همگانی و جوانان نیاز به کار بیشتر داریم و باید برای شادابی و نشاط جامعه در ورزش های بومی محلی تنوع بیشتری ایجاد کنیم.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین