خدمت واقعی به مردم عامل مفقوده این شهر است
خدمت واقعی به مردم عامل مفقوده این شهر است
محمودآباد آنلاین : موسوی امام جمعه محمودآباد : تنها را برون رفت از دغدغه ها و مشکلات ، پشتیبان مقام معظم رهبری و ولایت فقیه بودن است و قطعا بهترین دوران زندگی ، دوران خدمت به مردم است و خدمت به مردم عبادت محسوب می شود.

سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آیین معارفه شهردار شهر ساحلی محمودآباد گفت: در شهرداری محمودآباد نباید دو صدایی ایجاد شود و باید یک صدا از شهرداری بیاید که آن هم خدمت به مردم باشد.

وی گفت: محمودآباد برنامه های به جا مانده و نیمه تمام زیادی دارد که امیدواریم با خدمت درست و انسجام بخشی و تلاش کارکنان شهرداری این برنامه ها و پروژه ها تکمیل شود.

خطیب جمعه شهر محمودآباد گفت: خدمت واقعی به مردم عامل مفقوده این شهر است و باید از این شهردار جوان که بومی است و از انگیزه های زیادی بهره مند می باشد، حمایت لازم صورت پذیرد.

سید داود موسوی با اشاره به ضرورت قدرشناسی از فرصت خدمت به مردم گفت: یک روز هم اگر برای شما باقی مانده باشد باید جوری عمل کنیم که آن را در تاریخ بنگارند و به یادگار بماند.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد مهمترین مشکل استان و شهرستان محمودآباد را زباله عنوان کرد و افزود علی رغم زیبایی های این دیار سبز ولی مشکل مدیریت پسماند همواره بزرگترین چالش محسوب شده و حل این معضل نیازمند برنامه ریزی و اقدامی اثربخش از سوی مسئولین زیربط می باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده حمیدرضا بطیاری سرپرست شهرداری محمودآباد در طول دوران مسئولیت وی گفت: در هر برهه مدیریتی در شهرداری محمودآباد که دچار چالش شده بودیم ، همواره وی یاری گر و خدمت رسان این مجموعه بوده است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین