اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در باکو برگزار شد
اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در باکو برگزار شد
محمودآباد آنلاین : در این وبینار که توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد سید عباس موسوی سفیر کشورمان در خصوص ابعاد مختلف شخصیت "حاج قاسم" سخنرانی کردند.

سید عباس موسوی در این وبینار با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی بعنوان یک فرمانده نظامی عالی رتبه و رسمی عضو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در یک ماموریت صلح ساز در حالی که مسافر یک هواپیمای غیرنظامی و در یک فرودگاه غیرنظامی و در یک کشور خارجی بهمراه یک فرمانده رسمی نظامی کشور میزبان ترور کردند و رسماً مسئولیتش را بعهده گرفتند و این پذیرش مسئولیت قطعاً برایشان مسئولیت آور است و روزی تاوانش را هر طور، هر کجا و هر زمان که ایرانیان تصمیم بگیرند، خواهند پرداخت.

سفیر کشورمان ضمن اشاره به ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی افزود: سپهبد سلیمانی، مرد خدا و بازوی ولایت و حامی مسلمین و پناهگاه ملت های منطقه بود. شیر روز و زاهد شب بود، اهل رزم و اهل بزم بود، صلح طلب و جنگ بلد بود و همچون همه یاران راستین خامنه ای و خمینی کبیر، ایمن، بزرگ، شجاع، مقتدر، مدبر، متدین، غیرتمند و البته متواضع بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین