اعلام آخرین مهلت بخشودگی جرایم دوبرابری رانندگی
اعلام آخرین مهلت بخشودگی جرایم دوبرابری رانندگی
محمودآباد آنلاین: رانندگانی که تاکنون موفق به پرداخت جرائم مشمول دو برابری از ۱۳۹۹ به قبل نشده اند تا پایان دی ماه امسال فرصت پرداخت مبلغ جرایم خود را دارند.

محمودآباد آنلاین : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: تخلفاتی رانندگی الصاقی و تسلیمی که منجر به صدور قبض شده و با گذشت ۲ ماه بدلیل پرداخت نکردن به دو برابر افزایش یافته اند مشمول بخشودگی می‌شوند و جرائمی که به وسیله دوربین ثبت شده اند مشمول این قانون نخواهند شد.

او گفت: این طرح به منظور کمک به شهروندان اجرا شده لذا رانندگان می‌توانند از این فرصت برای حذف جریمه‌های خود اقدام کنند. همچنین مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و یا سایت اینترنتی پلیس راهور ۱۲۰ به نشانی.ir۱۲۰www.rahvar نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

سرهنگ بیگلری با تاکید بر این که برابر ابلاغیه راهور ناجا این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، گفت: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ۲ برابری آن‌ها مجددا اعمال می‌شود.

سرهنگ بیگلری با اشاره به بکارگیری تجهیزات جدید توسط پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی، گفت: بر این اساس خودرو‌ی رانندگانی که بیش از ۳ میلیون تومان بدهی جریمه دارند توسط مأموران پلیس راه و راهور در معابر برون و درون شهری توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ متوقف می‌شوند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان مازندران