اصناف سطح ٢ و ٣ با محدودیت ساعتی به کار خود ادامه دهند
اصناف سطح ٢ و ٣ با محدودیت ساعتی به کار خود ادامه دهند
محمودآباد آنلاین: معاون سياسی امنيتی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد بیان کرد: اصناف سطح ٢ و ٣ می‌توانند با محدوديت ساعتی به كار خود ادامه دهند.

قنبرعلی داداش پور در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین در خصوص اجرای طرح هوشمند محدودیت های کرونایی گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان محمودآباد نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: ما به عنوان ناظرین اجرای این طرح تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم با اجرای دقیق این طرح زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

داداش‌پور ادامه داد: با این هدف محدودیت هایی در سرتاسر کشور اعمال شده است که حدالمقدور ترددهای غیرضروری را کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در دو روز نخست اجرای طرح افراد بسیاری به فرمانداری مراجعه کردند گفت: تمام تلاش ما این است تا خللی در زندگی  مردم و کسب و کارشان وارد نشود و همچنین مصوبه ستاد ملّی کرونا نیز به درستی اجرا شود ، در همین راستا از افرادی که به هر دلیلی در کارشان وقفه ایجاد شد و معطل شدند عذر خواهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت محمودآباد نارنجی است افزود: اصناف سطح ٢ و ٣ می‌توانند با محدودیت ساعتی به کار خود ادامه دهند و برگه های تردد توسط استان برای یک سری افراد که مشمول این طرح هستند صادر شده است که در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

داداش پور اذعان داشت: بیشترین مراجعه کنندگان برای دریافت کارت تردد کسانی بودند که برای کار به شهرهای همجوار می‌روند و یا از شهرهای همجوار به محمودآباد می‌آیند که این مساله مرتفع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار محمودآباد اظهار داشت: امیدواریم با کمک مردم تردد کمتری را در شهر شاهد باشیم و با همراهی و کمک آنها در اجرای دقیق محدودیت های جدید، پیک سوم را با خسارت کمتری پشت سر بگذاریم.

وی افزود: همچنین امیدواریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست ها و اجرای محدودیت های جدید بستری‌ها در بیمارستان ها کم شود و زندگی و کسب و کار مردم به حالت عادی بازگردد.

قنبرعلی داداش پور بیان داشت: خوشبختانه اصناف و مردم همراهی خوبی با اجرای این طرح داشتند که امیداریم تا پایان طرح ادامه داشته باشد.

وی در پایان از زحمات کادر درمان، نیروی انتظامی، سپاه، بسیجیان، شهرداری ها، بخشداران، دهیاران و بهورزان و اداره صنعت ومعدن و تجارت تشکر کرد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین