اسکان اضطراری مسافران نوروزی در محمودآباد
اسکان اضطراری مسافران نوروزی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: به دنبال کاهش دما و وزش شدید باد وباران و عدم امکان اقامت افرادی که قصد استقرار چتر را داشتند ، کلیه این افراد در سالن ورزشی شهید رجایی شهر محمودآباد اسکان داده شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛  به دنبال آغاز شرایط نامساعد جوی در شهر محمودآباد نماینده عالی دولت در شهرستان از اسکان اضطراری مسافران نوروزی که در پارک ها و نقاط دیگر شهر اقدام به نصب چادر کرده بودند در سالن ورزشی شهید رجایی این شهر خبر داد و یادآور شد: ظرفیت کافی برای اسکان اضطراری متقاضیان در شهرستان وجود دارد و مشکلی در اسکان مهمانان نوروزی نیست.

علیزاده با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری  مسافران نوروزی شهرستان فراهم شده است تصریح کرد: مسافران عزیز می‌توانند از طریق ستاد اسکان آموزش و پرورش و همچنین شهرداری محمودآباد برای اسکان و نصب چادر در این مکان مسقف تا اتمام شرایط نامساعد جوی، اقدام کنند.

فرماندار در پایان از همراهی معاون سیاسی فرمانداری و زحمات و تلاش های مجدانه اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان و مجموعه آموزش و پرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد در بحث خدمات رسانی به میهمانان نوروزی و فراهم کردن امکانات برای اسکان اضطراری آنان قدردانی کرد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد