اجرای ۴۳ برنامه گرامیداشت دهه فجر در محمودآباد
اجرای ۴۳ برنامه گرامیداشت دهه فجر در محمودآباد
محمودآبادآنلاین:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از برگزاری 43 برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

در آستانه دهه مبارک فجر، اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز در تشریح برنامه‌های آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم در همه عرصه‌های انقلاب و انتخابات حضور پیدا کردند که باعث شد دشمنان بفهمند مردم در صحنه هستند و از این انقلاب حمایت کردند در واقع هرجایی که لازم بود مردم حضور پیدا کردند.

وی گفت: در چهل و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما در سطح شهرستان ۴۳ برنامه محوری را اجرا می‌شود.

ابراهیم‌نژاد درباره برنامه‌های سپاه شهرستان در این ایام عنوان کرد: برنامه‌های شاخص ما عبارتند از ویزیت رایگان با حضور پزشکان و بسیج جامعه پزشکی در سطح شهر و روستا اقدام به ویزیت رایگان مردم می‌کنیم و نذر خون از دیگر برنامه‌ها با کمک هلال احمر و بانک خون بوده تا با حضور گسترده اقشار مردم و بسیجیان در این طرح به مشکل کمبود گروه‌های خونی در سطح استان کمک کرده باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خاطر نشان کرد: راه‌اندازی میز خدمت با استفاده از ظرفیت مدیران شهرستانی در این ایام به بررسی و رفع مشکلات شهروندان و مردم در سطح دستگاه‌های اجرایی کرده تا گره از مشکلات مردم باز شود.

وی اضافه کرد: گشت رضویون در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان با کمک بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه های بسیج محلات گشت رضویون را در ایام دهه فجر افزایش داده تا امنیت خانواده‌ها بیشتر شده و مردم احساس امنیت خاطر داشته باشند.

فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد بیان کرد: توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از طرف بسیج سازندگی با حدود قیمتی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در این ایام انجام می‌گیرد ولی در پایگاه‌های محلات هم به تناسب هر محل این بسته‌های حمایتی فراتر از این تعداد هم توزیع می‌شود.

ابراهیم نژاد تصریح کرد: برگزاری اردوی جهادی به منظور ساخت و تکمیل ۱۶ باب واحد مسکونی خانه محروم با کمک کمیته امداد و بسیج سازندگی و افتتاح و ساماندهی دو گلزار شهدا در روستاهای «طلارم و ترسیاب» و تبیین اهداف انقلاب اسلامی از نگاه حضرت امام(ره) در سطح همه پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های شاخص است و فضاسازی محیطی با کمک شهرداری محمودآباد و سرخرود و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور انتقال پیام انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: دیدار با ائمه جمعه و برگزاری مراسم‌های مختلف شاد و متنوع و نورافشانی و اکران فیلم های انقلابی و استفاده از ظرفیت خود مردم در این ایام از دیگر برنامه‌های شهرستان محمودآباد است.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران