آیین تشت نوازی گروهی آوای تبری و اجرای زنده موسیقی مازندرانی
آیین تشت نوازی گروهی آوای تبری و اجرای زنده موسیقی مازندرانی
محمودآباد آنلاین : اختیاری شهردار محمودآباد گفت: سرانجام پس از سالها پیگیری و دوندگی سه راهی مرکز شهر به سمت ساحل و پارک مرکزی بازگشایی شد و به همین منظور آیین تشت نوازی گروهی آوای تبری و اجرای زنده موسیقی مازندرانی فردا دوشنبه 29 اسفند ساعت 16:30 برگزار میگردد.

مهدی اختیاری شهردار شهر ساحلی محمودآباد گفت: بازگشایی سه راهی شهر و سهولت دسترسی  شهروندان و مسافران به ساحل یکی از مهم ترین برنامه های کاری اینجانب در دوره مدیریت شهری خودم بوده و به خواست خدا و به همت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و فرماندار واعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و تلاش شبانه روزی پرسنل کوشای شهرداری محمودآباد سرانجام این رویا به تحقق پیوست.

وی گفت: به منظور بازگشایی مسیر دسترسی به ساحل این شهرداری اقدام به تملک یک منزل مسکونی و جابجایی تلویزیون شهری و برچیدن المان های دوره ای و فصلی و همچنین جمع کردن تابلوها و المان های قبلی و در آخرین اقدام ساختمان شعبه بانک قوامین سابق را تخریب کرد.

وی گفت: بازگشایی سه راهی شهر جلوه و نمای زیبایی به مرکز شهر تزریق خواهد کرد و تحقق این پروژه بیش از دو سال زمان برد و به منظور زیر سازی ، آسفالت ، سنگ چینی ، احداث حدول و کانیو و نصب المان های جدید و تخریب ساختمان بانک و بهسازی فضای سبز و سایر فعالیت های عمرانی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو  به کلیه آحاد جامعه از عموم شهروندان محمودآباد دعوت کرد تا در آیین تشت نوازی گروهی آوای تبری و اجرای زنده موسیقی مازندرانی که فردا دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ درمرکز شهر محمودآباد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین