آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در محمودآباد
آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : پیش از ظهر امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد آغاز شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ؛ مسعود یوسفی گفت: مرحله دوم کمک مومنانه از دهه دوم محرم آغاز شده و در این مرحله با استفاده از توان بسیج ورزشکاران ، هیأت های ورزشی و خیرین ورزشی ۳۵ بسته کمک مومنانه تهیه و به افراد نیازمند اهدا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تشریح این اقدامات در اجرای موفق مرحله اول رزمایش افزود: رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه در مرحله اول موجی از عزت و امید در جامعه ورزش و جوانان آفرید.

وی افزود:در این مرحله بسته ها شامل روغن، قند، عدس، سویا، ماکارونی،رب،برنج و چای که با مشارکت بسیج ورزشکاران،هیأت های ورزشی نجات غریق، باستانی، ورزش های همگانی،فوتبال و همچنین باشگاه سوارکاری مزرعه سامان بسته بندی و بین اقشار آسیب پذیر جامعه ورزش و جوانان توزیع می شود.

مسعود یوسفی در پایان تصریح کرد:مرحله دوم کمک های مومنانه با هدف حمایت از نیازمندان با شعار ایران همدل ، ایران فعال تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد