آماده باش پلیس محمودآباد در تعطیلات خردادماه
آماده باش پلیس محمودآباد در تعطیلات خردادماه
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: یگانهای انتظامی شهرستان محمودآباد در ایام تعطیلات بصورت آماده باش در خواهند آمد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در کفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با توجه به تعطیلات خرداد ماه و حضور گسترده مسافران در شهرهای شمالی و بالاخص شهرستان محمودآباد و با عنایت به ضرورت حفظ امنیت شهروندان و مسافران و کاهش بار ترافیک محورهای اصلی شهر ، کلیه نقاط اصلی شهر نیروهای انتظامی و راهور مستقر شده است.

وی گفت: کلیه یگان های پلیس اعم از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و کلانتری های کلوده ، بیشه کلا ، سرخ رود ، کلانتری مرکزی و راهنمایی و رانندگی در این ایام به صورت آماده باش بوده و پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم همواره پای کار است.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: کلیه نیروهای ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان در پارک ها و تفرجگاهها ، مناطق ساحلی به منظور حفظ امنیت مردم مستقر شده و در راستای مدیریت حمل و نقل و کاهش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی محمودآباد پلیس راهور در کلیه گلوگاههای اصلی شهر مستقر شده است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین