جاده کندوان مسدود و ترافیک در هراز و فیروزکوه سنگین است
جاده کندوان مسدود و ترافیک در هراز و فیروزکوه سنگین است
محمودآباد آنلاین : رییس پلیس راه مازندران از مسدود بودن جاده کندوان و همچنین آزاد راه تهران - شمال خبر داد و گفت که ترافیک خودروها در جاده‌های منتهی به این استان در هراز و فیروزکوه سنگین است.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که محور کندوان به علت سیلاب ناشی از روز گذشته و ورود گل و لای به داخل جاده تا اطلاع بعدی مسدود است، افزود: آزاد راه تهران شمال نیز در محدوده استان تهران از ۶ مردادماه به علت نبود ایمنی کافی بر روی خودروهای عبوری مسدود شده است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده هراز را در محدوده سه راهی چلاو و همچنین مسیر شمال به جنوب این مسیر در محدوده های بایجان و رودهن سنگین اعلام کرد.

وی با بیان این که هم اکنون در محورهای شمالی بارش باران گزارش شده است، گفت: ترافیک خودرو در مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدودهای گیلاوند و گلاهک در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم بارش باران تا روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات و مناطق کوهستانی از رانندگان وسایل خواست ضمن  رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین