عادی انگاری شهروندان موج چهارم کرونا را به همراه خواهد داشت
عادی انگاری شهروندان موج چهارم کرونا را به همراه خواهد داشت
محمودآباد آنلاین: طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری شهروندان با توجه به وضعیت شهرهای همجوار موج چهارم کرونا را با خود به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز به ریاست خسرو طالبی فرماندار و با حضور قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی و علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از کلیه زحمات اعضای ستاد و کادر درمان و همراهی شهروندان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی باید با حساسیت های بیشتری نسبت به قبل با هدف پیشگیری و قطع زنجیره انتقال کرونا تلاش کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق پر تردد از جمله بازارهای هفتگی و بازار روز ، خواستار تمدید بازدیدها و سرکشی و نظارت اعضای ستاد بصورت مستمر در سطح شهرستان شد.

وی گفت: ما شرایط سخت اقتصادی جامعه را درک می کنیم و نمی خواهیم اصناف و مشاغل را تحت شعاع سیاست های پیشگیرانه ستاد مقابله با کرونا با مشکلات اقتصادی و تورم و رکود مواجه کنیم ولی حفظ جان مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

فرماندار محمودآباد تاکید کرد: دیگر برای همگان مشخص شده است این بیماری به این زودی ریشه کن نخواهد شد و درمان مشخصی هم ندارد و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری از سوی شهروندان با توجه به وضعیت شهرهای همجوار موج چهارم کرونا را با خود به همراه خواهد داشت.

 

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین