بیمه ۸۵۰ هکتاری شالیزارهای محمودآباد
بیمه ۸۵۰ هکتاری شالیزارهای محمودآباد
محمودآباد آنلاین / مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از انجام بیمه کشت برنج در ۸۵۰ هکتار از شالیزارهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۸۵۰ هکتار از زمین های شالیزاری شهرستان محمودآباد توسط ۷۸۰ بهره بردار تحت پوشش بیمه شالیزاری قرار گرفت.

 

هادی زاده با اشاره به خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، پوشش بیمه محصولات کشاورزی را با اهمیت دانست و گفت: صندوق بیمه کشاورزی اقدامات شایسته ای در ایجاد زیربنای لازم برای اندازه گیری احتمال تحقق خطر انجام داده و افزایش تعداد محصولات و ورود به بیمه خطرات متعدد، نشان دهنده رشد و حرکت به سوی راهکارهای عملی در ایجاد نظام فعالیت های بخش کشاورزی است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با برشمردن بیمه محصولات کشاورزی، به عنوان یکی از برنامه های مؤثر مدیریت ریسک به بهره برداران بخش کشاورزی توصیه کرد جهت مصون ماندن از آسیب ها برای بیمه محصولات کشاورزی از طریق صندوق بیمه کشاورزی اقدام کنند تا از حمایت های لازم در صورت وقوع حوادث برخوردار شوند.

 

وی تصریح کرد: کشاورزان شالیکار تا زمان باقی مانده نسبت به بیمه کشاورزی محصولات خود اقدام تا از حمایت های بیمه کشاورزی در صورت وقوع خسارت احتمالی برخوردار شده و با آرامش بیشتر و بدون دغدغه به تولید بپردازند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد