بیمارستان محمودآباد نیاز به کپسول اکسیژن دارد
بیمارستان محمودآباد نیاز به کپسول اکسیژن دارد
محمودآباد آنلاین/طالبی، فرماندار محمودآباد گفت : بیمارستان محمودآباد نیاز به ۴۰ کپسول اکسیژن و ۲ دستگاه اکسیژن ساز دارد.

به گزارش محمودآباد آنلاین، خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر گفت : کادر درمان به واسطه ی حجم زیاد افراد مبتلا در طی چند وقت اخیر، مستاصل شده اند و مجموعه ی پرسنل شبکه بهداشت و درمان حتی شب هم خواب ندارند.

وی با بیان اینکه بیمارستان محمودآباد نیاز به کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دارد، افزود : روزانه به ۱۲۰ کپسول و ۳ دستگاه اکسیژن ساز برای رسیدگی به بیماران بدحال در بیمارستان محمودآباد نیاز داریم ولی سهمیه ما ۸۰ کپسول و ۱ دستگاه اکسیژن ساز است و انتظار داریم باقی مانده آن، با حمایت و کمک مردم تامین شود و خیرین محترم هم مشارکت کنند .

خسرو طالبی با اشاره به اینکه کادر درمان مستاصل و خسته هستند و تاب پیک پنجم را ندارند، تاکید کرد : مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن، ضدعفونی کردن دست ها، پرهیز از حضور در اماکن عمومی و برگزاری اجتماعات، کمک کنند تا از این برهه بحرانی عبور کنیم.

نماینده عالی دولت در محمودآباد با اشاره به پیش رو بودن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین تصریح کرد: ذات وجود حضرت امام حسین (ع) ویژه بوده و در ماه شعبان  ماه تولد ایشان هیچ شهادتی را نداشتیم و همچنین در ماه محرم  ماه شهادت ایشان هم هیچ تولدی از ائمه اطهار را نداریم.

وی در پایان ادامه داد: گهواره گردانان امام حسین (ع) فرشتگان بودند و حتما باید شخصیت امام حسین (ع) به مکتب ایثار، شهادت، فداکاری و فعالیت در حوزه دینی تبدیل شود و به نسل جوان جامعه تزریق شود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین