انتصاب معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد
انتصاب معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد
استاندارمازندران طی حکمی جمال فاضلی را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد منصوب کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران طی حکمی جمال فاضلی را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد  منصوب کرد.

در حکم جمال فاضلی آمده است:

باتوجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان محمودآباد، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد به شماره پست سازمانی ۹۰۹-۲۷ منصوب می شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال  و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره گیری لز تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت های و پتانسیل های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه موفق و موید باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار خواستارم.

گفتنی است جمال فافضلی  ۴۲ سال سن دارد و دارای  مدرک فوق دیپلم در رشته صنایع و لیسانس  رشته مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت بازاریابی بین المللی می باشد.

پیش از این صدیقه حق شناس سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد را برعهده داشت که در اسفندماه ۹۹ به معاونت عمرانی شهرستان آمل منصوب شد واز آن زمان  تاکنون این سمت در فرمانداری محمودآباد خالی بود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین