انتصاب مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی محمودآباد
انتصاب مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مهدی ناطقی لاریجانی با اخذ اکثریت آرای اعضای هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی شهرستان محمودآباد بعنوان برای سومین سال متوالی به عنوان مدیر عامل این اتحادیه انتخاب شد.

در نشست اعضای هیت مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان محمودآباد به منظور انتخاب مدیرعامل که در محل دفتر اتحادیه برگزار شد ، مهدی ناطقی لاریجانی با ۵ رای کامل بمدت ۳ سال مجددا بعنوان مدیر عامل انتخاب گردید.

به گزارش محمودآباد آنلاین شهرستان محمودآباد دارای ۸ شرکت تعاونی روستایی می باشد که در روستاهای کلوده ، چهارمحل آهی ، آزادمون ، کنس مرز ، ملاکلا ، بیشه کلا و سرخ رود و تلیکسر فعال می باشند و ارائه خدمات توزیعی اعم از کود و سموم و نهاده های کشاورزی و کالاهای تنظیم بازار از عمده ترین فعالیت های این شرکت ها می باشد.

شایان ذکر است سهامداران اصلی این شرکت ها کشاورزان می باشند که مجموعاً ۱۳ هزار کشاورز شهرستان جامعه هدف این شرکت های تعاونی روستایی می باشند.

قابل ذکر است مهدی ناطقی لاریجانی اهل محمودآباد و  فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مدیریت بوده و ۴۲ سال سن داشته و نامبرده دارای ۲۳ سال سابقه خدمت درشبکه تعاون روستایی در جایگاه‌های مختلف مدیریت اجرایی می باشد و اخیراً نیز بعنوان بازرس در شبکه تعاون روستایی استان مازندران نیز انتخاب شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین