از نگاه مردم در بخش مبلمان شهری هیچ اتفاقی صورت نمی گیرد
از نگاه مردم در بخش مبلمان شهری هیچ اتفاقی صورت نمی گیرد
محممودآباد آنلاین : ولی الله فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی : همیشه نگاه مردم نسبت به شهرهای مازندران نگاه معیوبی است و انگار در شهرهای مازندران در بخش مبلمان شهری اتفاقی صورت نمی گیرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ ولی الله فرزانه نماینده مردم فهیم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تخریب ساختمان بانک قوامین واقع در سه راهی شهر محمودآباد گفت: گرچه در بحث مبلمان شهری پیشنهادات زیادی ارائه دادیم و داریم ولی امیدواریم این پیشنهادات با همکاری و همراهی سایر مسئولین به ثمر بنشیند و مبلمان شهری ، شهرهای استان تغییر نمایند.

ولی الله فرزانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مهدی باکری که در ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۳به فیض شهادت نائل شد ، فرا رسیدن روز شهردار را به شهرداران شهرهای محمودآباد و سرخ رود تبریک عرض نمود و گفت: برخودم وظیفه میدانم از تلاش مدیران گذشته و شهرداران سابق و اعضای سابق شورای اسلامی شهرکه زمینه های اجرای این پروژه را فراهم کردند را تقدیر و تشکر داشته باشم.

نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ی شهروندان محمودآبادی از گذشته و داستان زمین پاسگاه انتظامی و زمین مجتمع رفاهی وزارت کار واقع در سه راهی شهر اطلاع دارند که با چه سختی هایی و پیگیری هایی تملک شد و تلاش های مدیران گذشته زمینه های اجرای پروژه های امروز را فراهم کرده است که باید قدردان باشیم.

وی گفت: معمولا در ایام کلنگ زنی و افتتاح پروژ های عمرانی زبان ، زبان تشکر است و من در روز شهردار از همت و تلاش ارزنده شهردار محمودآباد و پرسنل پر تلاش شهرداری محمودآباد و همراهی اعضای شورای اسلامی تقدیر و تشکر می کنم.

وی در خاتمه افزود: وحدت و همدلی و صمیمیت اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری می تواند به ثمر نشستن این چنین پروژه های را با خود به ارمغان بیاورد و زمینه های اجرای آن فراهم شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین