تولید ۷۶۰۰  تن گوشت سفید در محمودآباد
تولید ۷۶۰۰  تن گوشت سفید در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید 7 هزار و 630 تن گوشت سفید و 27 میلیون 75 هزار و 325 قطعه جوجه یک روزه در این شهرستان درسال گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده گفت : سال گذشته  ۷۶۳۰ تن گوشت سفید در شهرستان محمودآباد و به بازار مصرف خبرداد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد یاد آور شد:  گوشت مرغ علاوه بر اینکه حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌هاست، سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف از جمله فسفر، اسید امینه تریپتوفن، نیاسین، ویتامین B6 و سلنیوم است که برای سلامتی انسان یک اهمیت ویژه و اساسی دارد.

هادی زاده دربخش دیگر از تولید ۲۷ میلیون و ۷۵  هزار و ۳۲۵  قطعه جوجه یک روزه در واحدهای مرغداری گوشتی این شهرستان درسال گذشته خبرداد و گفت : این شهرستان دارای ۳ واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت ۷۳ هزار قطعه در هر دوره و ۵۲  واحد مرغداری گوشتی فعال و یک میلیون و ۱۵۵ هزار  واحد جوجه کشی است .

به گفته این مسوول اخذ مجوز جوجه ریزی درواحد های مرغداری گوشتی برای کلیه مرغداران الزامی است و مرغداران موظف به مراجعه به تعاونی شهرستان ، دریافت مجوز برای جوجه ریزی و ‌ثبت اطلاعات هستند.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد