دستگیری سارق طلا و جواهرات منازل در محمودآباد
دستگیری سارق طلا و جواهرات منازل در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسين زاده، فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق طلاجات منزل خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”محمود حسین زاده” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت طلاجات از یک منزل در شهرستان محمودآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و بررسی صحنه های وقوع جرم، هویت سارق را که خانمی که دوست خانوادگی مالباخته بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمه را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند .

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: متهمه در تحقیقات فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام داشته با مالباخته دوست خانوادگی بوده و به منزل آنها رفت و آمد داشتیم و در این میان در میهمانی ها متوجه وجود طلاجات شاکیه و محل اختفای آنها شده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات نمودم

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تلاش کارگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری مالخران ادامه دارد گفت: متهمه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان از شهروندان خواست تا همواره به هشدارهای پلیسی توجه کرده و از اعتماد بی جا به دوستان ، آشنایان و اطرافیان خودداری و از حمل و نگهداری وجه نقد و دیگر اشیاء با ارزش و قیمتی همچون طلاجات در دید افراد خودداری کنند و با نصب دوربین،آژیر و زنگ هشدار، ایمنی محل سکونت خود را افزایش دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین